Cestovní pojištění • Jihočeský kraj

Vitalitas pojišťovna, a.s.

Vitalitas pojišťovna, a.s. je na českém pojistném trhu již 20 let. Specializuje se na cestovní pojištění, úrazové pojištění dětí a pojištění hospitalizace. Mezi obchodní partnery patří zdravotní pojišťovny OZP a ZPŠ. Jediným akcionářem je Oborová zdravotní …

Pojišťovací makléřství INPOL a.s.

Poskytujeme bezplatnou vysoce profesionální službu při vzniku a správě pojistných smluv na základě zákona č. 38/2004 jako pojišťovací makléř a pojišťovací agent. Specializujeme se na průmyslová a podnikatelská rizika. Poskytujeme poradenství ve všech …

D - TOUR s.r.o.

Pobyty v České republice a na Slovensku. Na Slovensko jezdíme každoročně (na jaře a na podzim) autokarem, za tyto roky jsme si získali stálé klienty, kteří se opakovaně hlásí na zájezdy do Podhájské, Velkého Mederu (penzion, hotel) nebo do maďarského …

Petřík Brokers, a.s.

Pojišťovací servis pro průmysl, podnikatele, zdravotnictví, komunální sféru a občany. Likvidace pojistných událostí. Zpracováváme programy pro pojištění nemovitostí, strojů, vozidel, životní pojištění a pojištění odpovědnosti dle požadavků klienta. …

Němec & partners, a. s.

Pojišťovací makléřská společnost nabízející servis v oblasti pojištění průmyslových, podnikatelských a zemědělských rizik. Komplexnost spektra nabízených služeb doplňují produkty určené pro občanský sektor (např. pojištění rodinných a bytových domů, …

Michal Rybák - Finanční poradenství

Poskytujeme služby v oblasti finančního a pojišťovacího poradenství pro občany i firmy a živnostníky (pojištění, úvěry/leasingy, stavební spoření, penzijní připojištění, hypotéky), zejména spolupráce s ČSOB Pojišťovnou, Hypoteční bankou a ČMSS.

IMG a.s.

Nezávislý poradce a zprostředkovatel v oborech pojištění a financí. Individuální pojistné a finanční plány na základě Vašich aktuálních potřeb a cílů. Realizuje a vyhodnocuje výběrová řízení pojistného a finančního trhu. Připravuje a realizuje …

Petr Žižka

Poskytuji poradenské služby. Nabízím cestovní, havarijní a životní pojištění, pojištění majetku, podnikatelů a průmyslu. Zajišťuji povinné ručení. Zprostředkování stavebního spoření a hypotečních úvěrů. Možnost sjednání on-line.

Dita Válková – Finanční poradenství

Poradenství v oblasti financování bydlení, spoření, penzijního připojištění a pojištění. Dále také zakládání osobních účtů, spoření pro děti, pojištění životní, majetku a odpovědnosti, pojištění vozidel, úvěry, úvěry na bydlení a rekonstrukci, hypotéky.

Pojištění.cz

Nabízíme pojištění prostřednictvím internetu – pojištění odpovědnosti za škodu, majetku, životní, úrazové, cizinců, zvířat, právní ochrany, důchodové, penzijní připojištění, cestovní, havarijní, proti pokutám, nemovitosti či domácnosti. Zahrnuje hypotéky, …

Triglav pojišťovna, a.s.

Nabízíme občanské pojištění, pojištění vozidel a pojištění podnikatelů. V rámci občanského a podnikatelského pojištění nabízí pojišťovna kromě majetkového pojištění také pojištění odpovědnosti. Součástí pojištění vozidel a pojištění majetku jsou asistenční …

Jiří Jíně

Poskytuji kompletní finanční poradenství. Zprostředkuji povinné ručení, havarijní, úrazové, životní, cestovní i penzijní pojištění. Nabízím sjednání stavebního spoření. Dále zajišťuji správu smluv. Budeme potěšeni, pokud se rozhodnete pro naši firmu.

Česká spořitelna, a.s.

Jsme moderní banka orientovaná na drobné klienty, malé a střední firmy a na města a obce. Nezastupitelnou roli hrajeme také ve financování velkých korporací a v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Disponujeme sítí 652 poboček a provozujeme více než …

ZAVŘENO (Otevírá v Pá 08:30)

Česká podnikatelská pojišťovna, Vienna Insurance Group, a.s.

Instituce nabízí životní, úrazová, odpovědnostní, majetková a cestovní pojištění. Možnost uzavření smlouvy on-line.

Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s.

Nabídka služeb v oblasti pojištění fyzických občanů, podnikatelů a organizací. Nabízíme životní, cestovní, úrazové a další pojištění.

Jiří Vogeltanz

Nabídka služeb zástupce pojišťovny Kooperativa.

Tomáš Petrášek

Zaměřujeme se na pojištění osob, majetku, motorových vozidel, odpovědnosti i podnikatelských rizik. Zajišťujeme povinné ručení a havarijní pojištění.

FINANCE ALBATROS, s.r.o.

Nabídka širokého portfolia finančních služeb a produktů v pojišťovnictví. Zabýváme se retailovým i korporátním segmentem. Zaměřujeme se na využívání synergických efektů jednotlivých segmentů finančního trhu. Pohybujeme se v oblasti penzijního připojištění, …

Jindřich Grill

Petr Prokeš

Nabídka pojišťovacích služeb.

ZAVŘENO (Otevírá v Pá 09:00)

Ing. Miroslav Růžička

ZAVŘENO (Otevírá v Pá 08:00)

Petr Shýbal

ZAVŘENO (Otevírá v 15:00)

Dagmar Volková

Petr Hervíř

Alena Láfová

Ing. Jana Růžičková

Naděžda Bednářová

ZAVŘENO (Otevírá v Pá 11:00)

Marie Štroblová

ZAVŘENO (Otevírá v Pá 09:00)

Allianz pojišťovna, a.s.

Pomocné činnosti související s pojišťovnictvím a penzijním financováním.

Pavel Šíma

Poskytuji poradenské služby. Nabízím stavební spoření, cestovní, havarijní, a životní pojištění. Zajišťuji povinné ručení a úvěry.

Anna Kozáková

Poskytuji poradenské služby. Nabízím cestovní, havarijní a životní pojištění. Zajišťuji povinné ručení.

Eliška Košecová

Allrisk – Jan Dvořák

Pojištění – autopojištění, pojištění majetku občanů a odpovědnosti, životní a úrazové pojištění, pojištění průmyslu a podnikatelů, cestovní pojištění, rybářské pojištění. Pojištění právní ochrany. Finanční služby – spotřebitelské úvěry na bydlení, …

ZAVŘENO (Otevírá v St 10:00)

Generali Pojišťovna a.s.

Zaměřujeme se na pojištění osob, majetku, motorových vozidel, odpovědnosti i průmyslových a podnikatelských rizik. Nabízíme životní, cestovní, úrazové, nemocenské pojištění a penzijní připojištění. Zajišťujeme povinné ručení a havarijní pojištění. Poskytujeme …