Výroba sportovních potřeb • Zlínský kraj

Jan Polášek

Výroba zahradních dřevěných houpaček, specializovaný maloobchod sportovních potřeb.

RACHA KOVO SPORT s.r.o.

Zámečnické, strojní a nástrojářské práce. Zabýváme se výrobou regálových systémů, sportovního vybavení sportovišť (zejména fotbalového vybavení) a zahradního nábytku. Kromě vlastní kovovýroby se zabýváme také prodejní činností. Máme obchodní zastoupení firmy …

EMSEKO BIKE s.r.o.

Provádíme kompletní služby v oblasti prodeje a servisu jízdních kol. V naší nabídce naleznete široký výběr všech druhů jízdních kol různých značek určených pro cykloturistiku nebo pro sportovní účely. Nabízíme kompletní sortiment na údržbu bazénů a …

Poháry Bauer – Sportovní poháry a medaile

Vyrábíme a prodáváme sportovní poháry, medaile, plakety, trofeje a sošky. Nabízíme také laserové gravírování do skla, plastu a dřeva, kompletní nabídku reklamních předmětů pro firmy, spolky či sdružení.

MINICAT s.r.o.

Výroba plachetnic. Unikátní český výrobek Minicat. Minicat je jediná plachetnice, kterou si můžete vzít s sebou do letadla, když letíte na dovolenou. Snadno se vejde do jakéhokoli caravanu, nebo obytného automobilu a je skvělým doplňkem vaší jachty bez …

Zinako s.r.o.

Na zakázku levně vyrobíme sportovní medaile, firemní plakety, pamětní mince či svatební mince, klíčenky, přívěšky, přívěšky ke klíčům, žetony do nákupních vozíků, odznaky s pinem a další drobné odlitky ze zinku. Slévárna byla založena v roce 2003. Použitím …

BRUSLE, HOKEJOVÁ VÝSTROJ, IN LINE BRUSLE - Václav Kartusek

Prodej a servis výstroje pro hokej, hokejbal, in-line. Kamenná prodejna i E-shop. Nabízíme zboží a náhradní díly většiny výrobců (Bauer, Nike, Graf, Mission, Koho, Easton, Opus, Canadien, Itech, Franklin, Hespeler). Výroba hokejových dresů, štulpen, riban.

REMERX s.r.o.

Výroba a prodej ráfků a zapletených kol.

Brzy otevírá (v 06:30)

TENNIS Zlín - SPORTOVNÍ STAVBY

Specializujeme se na stavebně montážní práce spojené s výstavbou venkovních kurtů a hřišť s umělými povrchy, dále jsme orientováni na provádění palubových a umělých sportovních podlah vybavení tělocvičen, sportovních hal a fitness, provádíme i výstavbu kurtů …

Brzy otevírá (v 07:00)

Noquestion bike s.r.o.

Vyrábíme kola na zakázku, dále dvoukola, DH rámy, dětské sjezdové, MTB i speciální rámy. Půjčujeme horská, tandemová i sjezdová kola.

AZUB bike s.r.o.

Výroba a prodej lehokol a ležatých tříkolek. Zastupujeme zn. TERN skládací kola, ORTLIEB vodotěsné brašny a vybavení, BROOKS kožená sedla, BIONX elektrokola, BIOLOGIC doplňky pro cyklistiku, obaly na telefony, BURLEY a AZUB dětské vozíky za kola.

BANNER Exclusive & Outdoor

Největší specializovaný výrobce oděvů do přírody v ČR. Již od roku 1992 je našim cílem vytváření unikátních, praktických a kvalitních oděvů do přírody pro myslivce, lesníky, rybáře, turisty a milovníky přírody. Dalším širokým výrobním sortimentem je výroba …

Lodě-hausbóty z.s.

Půjčovna lodí na krátkodobé plavby a pronájmy hausbótů pro několikadenní pobyty na Baťově kanále. Provoz a správcovství přístavu Staré Město. Provoz Hospůdky na Baťáku. Výroba plavidel.

HUSKY CZ, s.r.o.

Vyrábíme a prodáváme outdoorové vybavení. Nabízíme stany, spací pytle, batohy, tašky, bundy, kalhoty a zimní oblečení. Používáme značkové materiály nowind, polartec, tecnopile, cordura a schoeller. Poskytujeme vybavení expedičních, horolezeckých a …

Pingu Sport, s. r. o.

Výroba a prodej funkčního sportovního oblečení a doplňků.

Bufo Zlín, spol. s r.o.

Jsme výrobci horolezecké obuvi a sportovních sandálů BUFO. Velkoobchod outdoorového vybavení - jsme výhradní dovozci outdoorového a turistického vybavení značky GELERT, trekingové obuvi značky PLANIKA, jsme distributoři značky HAVEN a CAMPUS na Moravě, jsme …

ZAVŘENO (Otevírá v 08:00)

ZLIN AIRCRAFT, a.s.

Výroba akrobatických a cvičných letadel ZLIN Z242L a Z143LSi. Výroba kol, brzd a trupů letadel. Výcvik pilotů a mechaniků.

Petr Špaček

Nabídka oprav kompozitových hokejek. Opravy zlomených hokejek a hokejových lopat.

TREAT, s.r.o.

Výroba plováků do raftových člunů.

Ondřej Šulák

Výroba snowboardových a skateboardových překážek i nástrojů pro úpravu snowparků.

Ing. Jaroslav Krčmář

Zabýváme se kompletací golfových holí na míru. Jsme členy členy Evropské asociace výrobců golfových holí GCA.

WILLER HOCKEY EQUIPMENT

Výroba hokejových a hokejbalových čepelí, spojovacích a prodlužovacích kolíků. Nabízíme kompozitové, karbonové a hybridní čepele.

Czech Sport Aircraft, a.s.

Výroba ultralehkých a lehkých sportovních letounů.

PMS BOARD

Vyrábíme a dovážíme skateboardové a mountainboardové desky, doplňky a oblečení z konopného vlákna. Prodáváme longboardy, kolečka, šroubky a trička.