Katalogy a rejstříky • Ústecký kraj

Penzion Relax

Nabídka ubytování ve dvoulůžkových a čtyrůžkových pokojích s televizí, wi-fi připojením a sociálním zařízením. Pořádání svateb, rautů a táborů.

Jan Matiko

Nabízíme ubytování ve dvou apartmánech a jednom prázdninovém bytě s kapacitou 12 osob a možností snídaně.

1. Cestovní agentura

Autorizovaný prodejce zájezdů od více než 280 cestovních kanceláří. Jsme autorizovaní prodejci od cestovních kanceláří Exim tours, Fischer, Blue Style, Firo Tour, Nev-Dama a Čedok. Zajišťujeme on-line prodej, first i last minute zájezdy, ubytování v České …

Sqele s.r.o.

Provozujeme informační servery z oblasti ubytování. Internetový portál Eurobydleni.cz nabízí katalog realitních kanceláří a nabídek v rámci celé ČR.

Pension U Svatého Václava

Zajišťujeme hotelové ubytování v tichém historickém místě u barokního kostela Sv. Václava. Blízko je centrum Litoměřic, památník Terezín a Zahrada Čech. Na pokojích je TV, SAT, telefon, internet, koupelna s WC a v hotelu je vinný sklípek a sauna.

Restaurace Diana

Krásná rodinná restaurace v Krušných horách. Ideální místo na pěší a cyklo výlety, které můžete zakončit právě u nás na výborném jídle. Každý den výběr z hotových jídel a minutek. K dispozici celkem 18 míst s vlastním salónkem kde je dalších více jak 20 …

Zadarmo.info

Provozujeme regionální vyhledávače. Poskytujeme informace bezplatně z oborů činností auto-moto, dům, byt, stavebnictví, volný čas, ubytování a restaurace. Provozujeme městské, turistické a podnikatelské call centrum. Nabízíme slevové kupóny, CZ card.

Hotel Zlatá Lípa - Restaurant - vinárna

Nabízíme ubytování v luxusních pokojích v příjemném a klidném prostředí nedaleko od centra města.

Pohoda Most

Jsme zavedené zábavní centrum, se službami restaurace, kde vaříme moderní kuchyni ve spojení se staročeskou tradicí. Součástí našeho centra je také bar s discoklubem a na střeše máte možnost úžasného posezení v naší venkovní terásce. Těšíme se na Vaši …

ZAVŘENO (Otevírá v Pá 11:00)

Jiří Macák

Provádění přestaveb bytů, staveb na klíč, malířských a natěračských prací + UBYTOVACÍ SLUŽBY.

PARKHOTEL TEREZÍN s.r.o.

V hotelu je možnost ubytování v jedno až čtyřlůžkových pokojích s celkovou kapacitou 54 lůžek. Stravování zájezdů, pronájem prostor, svatební hostiny, firemní akce, večírky a plesy.

Pivnice u Palmy

Tato malá irská hospůdka, ležící v centru lázeňského města Teplice, nabízí svým zákazníkům mnoho specialit z grilu. Jednou z nich mohou být vyhlášená vepřová kolena. Součástí pivnice jsou i dvě venkovní zahrádky.

ZAVŘENO (Otevírá v Pá 11:00)

Restaurace Gest

Nabídka teplých jídel a alkoholických i nealkoholických nápojů.

MEDIATEL, spol. s r.o.

Vydávání telefonního seznamu sítí v ČR s možností vyhledání telefonních čísel domácností, firem i osob.

Obchody a služby, s.r.o.

Provozování katalogu firem a institucí. Vydávání tiskovin a reklamní činnost.

CRV Czech Republic, spol. s r.o.

Nabízíme šlechtění a chov skotu. Chováme plemenné býky a pořádáme aukce býků a masných plemen. K dispozici máte i elektronický katalog býků.

United Telecom, s.r.o.

Shromažďování a kompletování obchodních kontaktů na mezinárodní úrovni.

Makarská nejen v létě CHORVATSKO

Levné apartmány Chorvatsko Makarská. Kemp, hotel u moře. Zprostředkování ubytování v soukromí v Chorvatsku. Levné ubytování v apartmánech zajistí rodák z Makarska s partnerkou z ČR. Levná dovolená ubytování v Chorvatsku. Chorvatsko autem, autobusem, na kole. …

Penzion Frito

Penzion FRITO se nachází v nádherném lázeňském městě Teplice, nedaleko lázeňské čtvrti a centra města (asi 10 min. pěšky), nad ním se rozprostírá chráněná přírodní lokalita Písečný vrch s hvězdárnou, která je vhodná pro krásné procházky a sportovní …